Een bekend gezicht - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van MarijnenKimberley Vries - WaarBenJij.nu Een bekend gezicht - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van MarijnenKimberley Vries - WaarBenJij.nu

Een bekend gezicht

Blijf op de hoogte en volg MarijnenKimberley

22 Mei 2015 | Verenigde Staten, Seattle

Vandaag was het dan eindelijk zover! Vanmorgen om 10u NLse tijd vertrok ons vliegtuig vanuit Frankfurt om ons 10 uur later veilig op Amerikaanse bodem af te zetten. Onderweg kwamen we al snel een bekend 'gezicht' tegen: het prachtige ongerepte Groenland. Dit blijft vanuit de lucht een prachtig plaatje. Een tijd later vlogen we over Canada waar we ook op veel stukken mooi open weer hadden waardoor de besneeuwde bergtoppen en grote meren zich goed lieten bewonderen. Eenmaal aangekomen op Sea-Tac airport mochten we in de eindeloze rij voor de douane aanschuiven. Alsof dat nog niet erg genoeg was had K een simpele appel in haar handbagage wat een vertraging van tientalle minuten heeft veroorzaakt. Dat mag namelijk niet (oeps) en zo eerlijk als we zijn hadden we dit dus maar gemeld en werden onze koffers nogmaals gecontroleerd...zucht :(... Nadat we de auto hadden afgehaald en de eerste file hadden gereden kwamen we eindelijk bij ons eerste hotel met een prachtig uitzicht op de Puget Sound (oceaan inham). Nu zijn we hard aan het vechten om nog eventjes wakker te blijven om morgen dan echt aan ons avuntuur te beginnen! Morgen staan de Boeingfabrieken, outlet shoppen en aankomst Vancouver op het programma. Voor nu: Goedemorgen allemaal en voor ons welterusten:)

• 23 Mei 2015 - 09:06

Ellen:

Have fun :) xx

• 23 Mei 2015 - 10:00

Ron V:

geniet van jullie prachtige reis :-)

• 23 Mei 2015 - 11:17

Buurtjes:

geniet er maar van ☺️

• 24 Mei 2015 - 11:47

"annie":

Ha, jullie, is weer ff wennen om het skypecommando op mijn gsm te horen cq zien.
    gelukkig goede vlucht gehad, de rest begint nu, dus we volgen weer.
    gister feest van Erica was geweldig leuk, we ( Antoinette, Remco, Arnoud en ik )lagen om 04.30 in bed, dus...
    dan weet je 'wel. Vanmiddag skype? Liefs van ons